خرید و قیمت لجن کش سه فاز

لجن کش سه فاز

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که پمگ لجن کش یا به نوعی لجنکش نیز گفته می شود به یکی از انواع پمپ آب گفته می شود که علاوه بر آب ترکیبات درشت تری که در آب وجود دارند را با مکش قدرتمندی پمپاژ میکند، همین امر موجب میگردد که از لجن کش های سه فاز در فاضلاب های شهری، چاه های عمیق برای کشاورزی، و تخلیه رسوبات کف استخر استفاده گردد. شایان به ذکر است که لجن کش سه فاز در دسته پمپ های گریز از مرکز هستند.از این محصول منحصر به فرد برای انتقال رسوبات و شن  ماسه های موجود در آب با توجه به قدرت آن استفاده میگردد. اگر در رابطه با قیمت این محصول منحصر به فرد بپرسید باید بگویم که این محصول با توجه به قدرت به کار رفته شده و متریال های موجود میتواند قیمت متفاوتی داشته باشد.

محصولات لجن کش سه فاز

 انواع پمپ لجن کش سه فاز با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در توحید پمپ

با مشاورین مجرب توحید پمپ در ارتباط باشید

برای خرید پمپ لجن کش ایرانی به مشاوره نیاز دارید؟

خرید لجن سه فاز

چرا محصولات لجن کش سه فاز را از توحید پمپ بخریم؟ 

قیمت پمپ لجن کش

شایان به ذکر است که قیمت پمپ لجن کش با توجه به قدرت محصول، جنس و شرکت تولید کننده پمپ لجن کش متفاوت است و در اصل باید به این مصووع بپردازیم که مواردی که بر روی قیمت پمپ لجن کش تاثیر میگذارد شامل توان، خروجی، ولتاژ، برند و … است. پس نمیتواینم قیمت ثابتی برای پمپ های لجن کش بگوییم. برای کسب اطلاعات بیشنر میتوانید با ما تماس حاصل نمایید. 

مهمترین فاکتور تاثیر گذار در خرید پمپ لجن کش شامل: ارتفاع هد، دبی (میزان آبدهی)، قدرت موتور، ارتفاعی که پمپ آب را پمپاژ می کند و البته جنس بدنه پمپ لجن کش (استیل یا چدن) تاثیر گذاری مستقیم بر قیمت پمپ لجن کش دارند. هر یک از موارد ذکر شده با توجه به مقاومتی که در برابر خوردگی دارند بر روی قیمت پمپ لجن کش تاثیر بسزایی دارد. 

شایان به ذکر اسن که عوامل دیگری که بر روی قیمت پمپ های لجن کش تاثبر میگذار شرکت های سازنده می باشد در اصل باید به این موضوع اشاره کنیم که هر یک از شرکت های تولید کننده پمپ های لجن کش متریال های متقاوت را بکار میبرند پس با توجه به هزینه نهایی استفاده شده در ساخت قیمت پمپ های لجن کش داخلی و اروپایی با هم متفاوت است.

کاربرد پمپ لجن کش سه فاز

  • شایان به ذکر است که از کابردهای پمپ های لجن کش سه فاز، انتقال سیالات و پمپاژ فاضلاب صنعتی و فاضلاب های خانگی اشاره کرد. پمپ های لجن کش قوی این قابلیت را دارند تا به سنسور های حرارتی، روغن و آب و … مجهز شوند در اصل باید گفته شود که این موضوع به توان نامی محصول وابسته می باشد.

    • انتقال و جابه جایی مایعات دارای ذرات جامد مانند الیاف بلند
    • انتقال و جابه جایی سیالات دارای ذرات سایشی
    • انتقال و جابه جایی فاضلاب صنعتی
    • انتقال و جابه جایی آب آلوده
    • انتقال و جابه جایی آب گل آلود
    • انتقال و جابه جایی سیالات حاوی آب و گاز
    • انتقال و جابه جایی لجن پساب صنعتی مخلوط با آب
    • انتقال و پمپاژ در خمیر کاغذ و صنعت فولاد سازی
    • پمپاژ سیالات خورنده

گروه صنعتی توحید پمپ

 تولید کننده الکتروپمپ های کف کش و لجن کش تک فاز و سه فاز

تماس با ما