خرید و قیمت کفکش سه فاز

کفکش سه فاز

پمپ کفکش سه فاز یا به نوعی  پمپ چاهی به پمپی گفته می شود که عمدتاً برای انتقال سیالات از چاه آب استفاده می شود. پمپ کفکش سه فاز جهت مصارف صنعتی یا کشاورزی با سایز دهانه خروجی 2، 3، 4 و 6 اینچ طراحی و محدوه توان از 1 تا 20 اسب بخار می باشد.  برای درک بهتر این موضوع چاهی را تصور کنید که قصد انتقال آب از آن به سمت مزارع جهت آبیاری را داریم، برای انجام این موضوع پمپ کفکش سه فاز را در چاه و عمق سیال قرار میدهیم تا این عملیات را به راحتی برای ما انجام دهد. نکته حائز اهمیت این است که پمپ کفکش سه فاز باید حتما ضد آب بوده تا هنگام قرار گیری در آب آسیبی نبیند. 

البته شایان به ذکر است که حتما باید الکتروموتور پمپ سه فاز دارای بدنه و کلاس محافظتی باشد . 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و خرید پمپ کفکش سه فاز میتوانید با ما تماس بگیرید. 

 

محصولات کف کش سه فاز

 انواع پمپ کف کش سه فاز با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در توحید پمپ

بارگذاری بیشتر بارگذاری...
با مشاورین مجرب توحید پمپ در ارتباط باشید

برای خرید پمپ کف کش سه فاز به مشاوره نیاز دارید؟

خرید کفکش سه فاز

چرا محصولات کفکش سه فاز را از توحید پمپ بخریم؟ 

الکتروپمپ به چند گروه تقسیم میشود

بهترین انتخاب جهت تخلیه پساب و مواد زاید ، استفاده از پمپ کفکش سه فاز می باشد که پساب رو به سمت بالا هدایت میدهد.شایان به ذکر است که کفکش سه فاز نوعی الکتروپمپ مستغرق سانترفیوژ می باشد. باید گفته شود که کفکش های سه فاز در جنس های مختلفی با توجه به نیاز مشتری تولید و روانه بازار میشود که نیاز مشتری را برطرف نماید. این محصول با توجه به نیاز مشتری در جنس های استیل، چدن و آلومینیومی تولید می شود. 

 محصولات قابل ارائه در این بخش می توان پمپ کفکش، پمپ آب کفکش برای چاه و استخر، الکتروپمپ ضد آب، پمپ کفکش لوارا، پمپ کفکش استریم، پمپ کفکش ایتالیایی، پمپ کفکش چینی، پمپ کفکش پنتاکس، پمپ کفکش چاه آب و پمپ درون آب را نام برد.

اجزای پمپ های کفکش عبارتند از موارد زیر:

  • پروانه
  • موتور
  • حلزون
  • محور
  • مکانیکال سیل
  • کابل و ملحقات

کاربردهای کفکش سه فاز

  • طراحی ساده و کارایی بالا نسبت به کفکش تک فاز از ویژگی پمپ سه فاز است.
  • صدای کمتری نسبت به کفکش تک فاز را دارا هست.
  • جای کمتری را نسبت به کف کش تک فاز اشغال می کند.
  • ساختار ساده را نسبت به کف کش تک فاز دارا هست.
  • قوی ترین کفکش سه فاز هم حتی هزینه نگهداری پایینی نسبت به پمپ کفکش تک فاز را دارا هست.

قیمت پمپ کفکش سه فاز

اگر بخواهیم در رابطه با قیمت پمپ کفکش سه فاز صحبت نماییم باید بگویم که قیمت کفکش سه فاز به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل اندازه می باشد که در اندازه های 1 اینچ و 3 اینچ تولید می شود و کاربرد ای موارد در صنایع مختلفی عم از صنایع کشاورزی، انتقال آب می باشد.

نکته حائز اهمیت این است که با کاهش سطح آب، شناور به پمپ دستور می دهد تا پمپ خاموش شده و ازکار کردن در سطح خاموش جلوگیری گردد. و البته چنانچه پمپی دارای شناور نباشد که فرمان خاموش شدن را به پمپ دهد بهتر است تا به آن سوئیچ شناور متصل شود تا از سوختن ناگهانی پمپ جلوگیری شود.

گروه صنعتی توحید پمپ

 تولید کننده الکتروپمپ های کف کش و لجن کش تک فاز و سه فاز

تماس با ما