بهترین پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی به حل مشکل افت فشار آب ساختمان کمک بسیاری می کند. البته پمپ آب دارای انواع مختلفی است و در زمینه های متفاوتی مانند: کشاورزی، صنعتی و.. مورد استفاده قرار می گیرد. اگر با مشکل فشار آب کم در ساختمان خود مواجه هستید به ادامه این مطلب با معرفی بهترین پمپ آب خانگی همراه ما باشید.

مختصری درباره مفهوم پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی وظیفه تبدیل نیروی الکتریسیته به مکانیکی را دارد. این تبدیل نیرو توسط دستگاه پمپ آب خانگی باعث می شود که پمپاژ آب با فشار به سمت تمامی واحد های یک ساختمان مسکونی انجام شود. بنابراین با خرید پمپ آب خانگی مشکل افت فشار به خصوص برای طبقات بالاتر یک ساختمان به طور کل حل خواهد شد. البته برای حل دغدغه های مربوط به فشار آب ساختمان بسیار مهم است که در خرید پمپ آب بهترین مدل را انتخاب کنید تا نگران طول عمر آن نباشید.

بهترین پمپ آب خانگی

اجزای پمپ آب خانگی

به طور کلی پمپ آب خانگی از الکتروموتور، شفت، پروانه و بلبرینگ ساخته شده است. مهم ترین قطعه در پمپ آب خانگی پروانه نیز می باشد.

معرفی انواع پمپ خانگی

پمپ آب خانگی دارای انواع مختلفی است که در این بخش قصد داریم آن ها را معرفی کنیم.

پمپ آب خانگی نیم اسب بخار : یکی از محبوب ترین مدل های پمپ آب خانگی  نیم اسب بخار است.  بنابراین می توان گفت در بیشتر خانه ها از این مدل پمپ برای حل مشکل افت فشار آب استفاده می کنند. پمپ نیم اسب بخار نیاز به یک منبع آب دارد تا آب را از یک محل به محل دیگر پمپاژ کند.  این نوع پمپ آب خانگی مناسب خانه های شهری و روستایی نیز می باشد. اگر قصد تامین آب شرب، آبیاری باغ، مزرعه و گلخانه را دارید بهترین گزینه برای شما خرید پمپ آب نیم اسب بخار نیز می باشد.

پمپ آب خانگی یک اسب بخار: پمپ آب خانگی مدل یک اسب بخار مناسب برای شهر های بزرگ است. مشکل کمبود فشار آب را در شهر های بزرگ تنها با خرید پمپ آب خانگی مدل یک اسب بخار حل خواهد شد. اگر قصد خرید پمپ آب خانگی یک اسب بخار را دارید لازم است که حتما از یک کارشناس کمک بگیرید.

پمپ آب خانگی یک و نیم اسب بخار: برای خرید پمپ آب خانگی یک و نیم اسب بخار بهتر است که با کاربرد های آن آشنا شوید. حداکثر ارتفاع پمپ آب خانگی یک و نیم اسب بخار 40 متر نیز می باشد. یکی از پرطرفدارترین مدل های پمپ آب خانگی مدل یک و نیم اسب بخار می باشد. از کاربرد های این پمپ می توان به کشاورزی، خانگی، باغبانی، صنایع کوچک نیز اشاره کرد.

از برند معتبر خرید کنید

یکی از عوامل تاثیر گذار در خرید پمپ آب خانگی با کیفیت توجه به برند آن است. اگر قصد خرید پمپ آب خانگی را دارید و به دنبال برندی معتبر هستید پیشنهاد ما به شما خرید از برند معتبر توحید پمپ می باشد. برای مشاهده محصولات این برند می توانید به سایت آن مراجعه کرده و محصولات را مشاهده کنید.

بهترین پمپ آب خانگی

روش های خرید بهترین پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی دارای دسته بندی های متنوعی است که این دسته بندی ارتباط مستقیمی با سیستم عملکرد آن دارد. پمپ آب خانگی در سه مدل جتی، بشقابی، استخری در بازار وجود دارد. اگر بخواهیم پمپ آب را از نظر سیستم عملکرد در نظر بگیریم سه مدل منبع تحت فشار، پمپ با کلید اتوماتیک و بوستر پمپ نیز می توان اشاره کرد. باید درنظر بیرید که نیاز و هدف شما از خرید پمپ آب خانگی چیست تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

پست قبلی

دلایل زیاد خاموش و روشن شدن پمپ

پست بعدی

پمپ تخلیه فاضلاب خانگی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه صنعتی توحید پمپ

 تولید کننده الکتروپمپ های کف کش و لجن کش تک فاز و سه فاز

تماس با ما