پمپ کفکش تک فاز و حداکثر سایز و ارتفاع آن

پمپ کفکش تک فاز

یکی از مهم ترین فاکتور ها در خرید پمپ کفکش تک فاز توجه به سایز و حداکثر ارتفاع پمپ است. با استفاده از پمپ کفکش  سیال های دارای مواد ریز جامد را انتقال خواهند داد. یکی از بیشترین استفاده ها از پمپ کفکش برای آبیاری زمین های کشاورزی است. بنابراین اگر از ابتدا به حداکثر ارتفاع آبرسانی پمپ کفکش توجه نشود با مشکل رو به رو خواهید شد. در ادامه بیشتر درباره نحوه انتخاب پمپ بر اساس سایز و ارتفاع صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

پمپ کفکش تک فاز

پمپ تک فاز چیست؟

پمپ کفکش تک فاز کاملا مناسب برای مصارف خانگی است. چرا که قدرت این پمپ جوابگوی نیاز ساکنین ساختمان نیز می باشد. اما اگر قصد انجام کار هایی دیگری را دارید که نیازمند قدرت بیشتری هستند پمپ کفکش تک فاز گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

معرفی انواع سایز و ارتفاع پمپ تک فاز

پمپ کفکش تک فاز تا 100 متر تولید شده و سایز دهانه خروجی آن از یک الی 3 اینچ نیز می باشد. باید بدانید که خصوصیات پمپ شناور تک فاز با سه فاز کاملا متفاوت است. برای خرید اصولی و درست پمپ کفکش نیاز است که با هدف خود از خرید پمپ آشنا باشید. چرا که تنها در این صورت می توانید پمپ با ارتفاع و سایز مناسب را خریداری کنید. هر چقدر سایز دهانه خروجی پمپ آب بیشتر باشد میزان ارتفاع آب دهی آن نیز بیشتر خواهد شد. البته باید بدانید که تنها سایز خروجی پمپ بر روی هد و آب رسانی تاثیر ندارد و موارد دیگری هم اهمیت دارند. بنابراین بسیار مهم است که در هنگام خرید پمپ کفکش به برند تولید کننده آن توجه کنید. چرا که کیفیت و نحوه عملکرد هر محصولی را برند آن نشان می دهد. اگر به دنبال سایتی معتبر برای خرید پمپ شناور تک فاز هستید پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت توحید پمپ نیز می باشد.

پمپ  تک فاز جایزگینی مناسب برای پمپ سه فاز

سایز و ارتفاع پمپ شناور تک فاز مناسب است و از قدرت خوبی بهره می برد. بنابراین می توان گفت که از پمپ شناور تک فاز می توان به جای سه فاز نیز استفاده کرد. البته اگر هزینه کافی برای خرید پمپ کفکش سه فاز دارید می توانید آن را خریداری کنید. پیشنهاد جایگزین کردن پمپ کفکش تک فاز به جای سه فاز برای زمانی است که شما هزینه کافی ندارید یا نمی توانید برق پمپ سه فاز را تامین کرد. برای گرفتن تصمیم درست و جایگزین کردن پمپ کفکش تک فاز به جای سه فاز نیز می توانید با کارشناسان سایت معتبر توحید پمپ تماس گرفته و از آن ها کمک بگیرید.

کاربرد پمپ تک فاز ارتفاع بالا

پمپ کفکش تک فاز دارای سایز دهانه خروجی و ارتفاع آب دهی متنوعی است. هر چقدر دهانه خروجی پمپ کفکش تک فاز بیشتر باشد ارتفاع آبدهی آن بیشتر است. از پمپ آبدهی کفکش ارتفاع بالا برای پمپاژ آب چاه های عمیق و مخازن زیر زمینی استفاده می کنند. ارتفاع بالا پمپ در زمان پمپاژ آب از مخازن زیر زمینی بسیار اهمیت دارد. چرا که در غیر اینصورت روند پمپاژ آب به درستی انجام نخواهد شد. یکی از نکات پمپاژ آب مخازن زیر زمینی به وسیله پمپ تک فاز توجه به نحوه قرار گرفتن پمپ در آب است. در چنین شرایطی لازم است که حتما پمپ درون یک محفظه ضد آب قرار بگیرد تا دچار مشکل نشود.

مزایای استفاده از پمپ شناور تک فاز

یکی از دلایل محبوبیت استفاده از کفکش تک فاز راحتی در دسترسی به برق است. چرا که سیستم برقی بیشتر ساختمان ها جوابگوی وسایلی است که نیازمند برق تک فاز هستند. گاهی اوغات نیاز افراد به پمپ کفکش سه فاز است اما قابلیت تامین برق آن را ندارند. بنابراین تصمیم می گیرند که از پمپ تکفاز ببه جای پمپ سه فاز استفاده کنند. از طرفی به دلیلی پیچیدگی سیستم تامین برق پمپ سه فاز می توان گفت که هزینه خرید ان بسیار بیشتر از کفکش تک فاز خواهد بود. در نهایت خرید کفکش تک فاز بسیار مقرون به صرفه برای شما به حساب خواهد آمد.

پست قبلی

تفاوت پمپ لجن کش ساده و خردکن دار

پست بعدی

نشتی پمپ آب و علامت های آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه صنعتی توحید پمپ

 تولید کننده الکتروپمپ های کف کش و لجن کش تک فاز و سه فاز

تماس با ما